Неділя, 24.06.2018, 20:49:13Вітаю Вас Гость | RSS
Вечірня (змінна) школа № 20 Солом'янського району м. Києва
Меню сайту
Питаннячко
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 183

Інформатика


Підручник: Н.В.Морзе, О.В. Барна «Інформатика» 11 клас, Київ, «Школяр», 2011р.

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Література

Бази даних. Системи управління базами даних

Учень пояснює: · поняття моделі даних; · поняття бази даних · призначення систем управління базами даних; · поняття таблиці, поля, запису; · поняття ключа; описує: · правила побудови моделі «сутність-зв’язок» предметної галузі; · особливості реляційної моделі даних; · призначення форми, запиту, звіту; · етапи роботи з базою даних у середовищі СУБД; описує: · зв’язки між таблицями за множинністю та повнотою; називає: · типи даних в середовищі СУБД; · типи зв’язків між таблицями реляційної БД; наводить приклади: · реляційних СУБД; вміє: · будувати для заданої предметної галузі модель реляційної бази даних; · розробляти структуру реляційної бази даних; · створювати таблиці у середовищі СУБД; · добирати типи даних для полів таблиць; · знаходити в базі даних дані за певними критеріями відбору, створюючи прості вибіркові запити в автоматизованому режимі; · вводити дані в таблиці; · застосовувати майстри для створення таблиць, форм, запитів і звітів; · використовувати форми для введення та редагування даних; · використовувати звіти для опрацювання даних; · використовувати конструктор для створення таблиць, змінення запитів, звітів і форм; · сортувати дані в таблицях бази за певними критеріями; · застосовувати засоби пошуку даних; · фільтрувати дані в таблицях базах даних;

§ 3

Практична робота № 1. Робота з об’єктами бази даних у середовищі СУБД MS Access

Практична робота № 2. Створення бази даних у середовищі СУБД MS Access

Практична робота № 3. Створення запитів і звітів у середовищі СУБД MS Access

Контрольна робота № 1.

Інформаційні технології

Учень пояснює: · поняття та особливості сайтів різних типів: статичних веб-сайтів, інтернет-магазинів, порталів, блогів; · відмінності між веб-сторінками типу домашньої, веб-каталогу, форуму, чату, сторінкою розділу веб-сайту; · поняття блогу; · дизайн та правила оформлення веб-сторінок; · поняття хостингу; · призначення та типи сервісів Веб 2.0; · призначення та особливості функціонування веб-спільнот; описує: · процес створення веб-сайтів; · процес створення блогу й публікації повідомлень; · формати зображень, відео- та аудіокліпів, що публікуються на веб- сторінках; вміє: · засобами безкоштовного сервера створювати статичні веб-сторінки різних типів, добирати їх оформлення; · засобами безкоштовного веб-сервера створювати вміст веб-сайту й оновлювати його; · створювати й адмініструвати блог; · розміщувати на веб-сторінках зображення й текст, налаштовувати параметри їх розташування, відображення та відтворення; · створювати гіперпосилання на основі текстових фрагментів і зображень.

§ 4

Практична робота №4. Автоматизоване створення веб-сайту.

Контрольна робота № 2

  

Погода
Форма входу