П`ятниця, 17.08.2018, 11:18:56Вітаю Вас Гость | RSS
Вечірня (змінна) школа № 20 Солом'янського району м. Києва
Меню сайту
Питаннячко
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 183

Інформатика


Підручник: Н.В.Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмынська «Інформатика» 10 клас, Київ, «Школяр», 2010р.

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Література

Текстовий процесор.

Учень: називає: · види списків; · об’єкти сторінки документа та їх властивості; · елементи таблиці та їх властивості; · види графічних зображень в текстовому документі та їх властивості; пояснює: правила стильового оформлення документів різних типів; · поняття шаблону документа; · призначення схеми документа; · призначення різних режимів перегляду документів; вміє: · переглядати документ в різних режимах; · використовувати різні режими перегляду документа; · використовувати майстер створення документів; · використовувати стилі символів та абзаців для форматування тексту; · створювати документи на основі шаблону документа; · використовувати інструменти для креслення й налаштування властивостей таблиць у текстовому документі; · використовувати схему документа для перегляду його змісту та навігації в ньому; · використовувати редактор формул; · створювати нумеровані й марковані списки; · імпортувати зображення в текстовий документ; · налаштувати середовище користувача текстового процесора; · створювати в текстовому документі таблиці довільного рівня складності; · вставляти в документ графічні побудови та налаштовувати їхні властивості; · налаштовувати параметри сторінок та створювати колонтитули; · роздруковувати документ

§ 3

Практична робота №1. Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах.

Практична робота №2. Робота з редактором формул.

Практична робота №3. Використання стилів і шаблонів документів.

Служби Інтернету. Електронна пошта.

Учень описує: · принципи функціонування послуги електронної пошти; · послідовність дій під час листування за допомогою поштового клієнта та веб-інтерфейсу; · елементи адреси електронної пошти; називає: · поштові протоколи; наводить приклади: · адрес електронної пошти; формулює: · правила етикету електронної переписки; вміє: · запускати поштовий клієнт та завершувати роботу з ним; · настроювати параметри середовища поштового клієнта; · використовувати довідкову систему поштового клієнта; · створювати та вилучати обліковий запис електронної пошти в поштовому клієнті; · реєструвати поштову скриньку на сервері електронної пошти через веб-інтерфейс; · змінювати та поновлювати пароль поштової скриньки, якщо його забуто; · управляти електронними повідомленнями: складати, надсилати, отримувати, вилучати й роздруковувати повідомлення, вказувати тему повідомлення, перевіряти його правопис, надсилати повідомлення з зазначенням терміновості, відповідати на повідомлення й перенаправляти їх; · управляти вмістом папок поштової скриньки:переміщуватися між папками, переміщувати повідомлення з однієї папки до іншої, відновлювати вилучені повідомлення, очищувати поштову скриньку; · копіювати й переміщувати текст як в межах повідомлення, так і з повідомлення до зовнішнього джерела і навпаки; · вкладати файли у повідомлення, вилучати вкладені файли, а також зберігати файли з отриманих повідомлень на комп’ютері; · створювати, редагувати й вилучати записи в адресній книзі; · оновлювати адресну книгу після отримання повідомлення; · створювати й використовувати списки розсилання

§ 5

Практична робота №4. Електронне листування за допомогою поштового клієнта.

Інтерактивне спілкування

Учень пояснює: · поняття миттєвого повідомлення; · принцип функціонування служби обміну миттєвими повідомленнями; · правила етикету інтерактивного спілкування; · принцип функціонування форуму; наводить приклади: · програм обміну миттєвими повідомленнями; · інтерактивних чатів; · тематичних інтернет-форумів; вміє: · реєструватися у службі обміну миттєвими повідомленнями; завантажувати та встановлювати програму обміну миттєвими повідомленнями; · отримувати ідентифікаційний номер у програмі обміну миттєвими повідомленнями; · налаштовувати параметри облікового запису в програмі обміну миттєвими повідомленнями; · запускати на виконання та завершувати роботу з програмою обміну миттєвими повідомленнями; · знаходити співрозмовників і запрошувати їх до мережі обміну миттєвими повідомленнями; · налаштовувати списком контактів; · надсилати й отримувати повідомлення; · надсилати й отримувати файли в програмі обміну миттєвими повідомленнями; · реєструватися й спілкуватися в чаті; · реєструватися в інтернет-форумі; · брати участь в обговореннях на інтернет-формуах

§ 6

Практична робота № 5. Обмін миттєвими повідомленнями.

Контрольна робота № 1

Комп’ютерні презентації

Учень пояснює: · поняття та призначення презентацій та комп’ютерних презентацій; · правила добору стильового оформлення слайдів презентації; · принципи дизайну слайдів презентації; порівнює: · властивості слайдових та потокових презентацій; описує: · призначення й можливості використання програмних засобів, призначених для створення презентацій; · спосіб застосування ефектів анімації до процесу змінення слайдів та об’єктів на слайдах; · способи показу презентацій; вміє: · створювати презентацію за допомогою майстра, з шаблону, на базі іншої презентації та з порожніх слайдів; · розробляти структуру презентації; · добирати стильове оформлення презентації та дизайн слайдів; · застосовувати основні принципи дизайну слайдів при створенні презентації; · додавати до слайдів текст і зображення та налаштовувати їх параметри; · додавати до об’єктів на слайдах анімаційні ефекти; · налаштовувати анімаційні ефекти змінювання слайдів; · зберігати презентацію в різних форматах і відтворювати її як у середовищі програми розробки презентацій, так і за допомогою інших засобів

§ 2

Практична робота № 6. Створення відеокліпу

Практична робота № 7. Розробка слайдової презентації.

Практична робота № 8. Анімація в слайдових презентаціях

Робота в проекті

 

§ 7

Практична робота №9. Розроблення колективного проекту

Контрольна робота № 2

Погода
Форма входу