Неділя, 23.09.2018, 17:45:07Вітаю Вас Гость | RSS
Вечірня (змінна) школа № 20 Солом'янського району м. Києва
Меню сайту
Питаннячко
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 186

Художня культура


Підручник: Климова Л.В. Художня культура. 10 клас: підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. Академічний рівень. – К.: Літера ЛТД, 2010. – 176с.

Масол Л.М. Художня культура: підручник для 10-го класу загальноосвітній навчальних закладів. Рівень стандарту. Академічний рівень. – Харків: «Ранок», 2011. – 208 с.

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Підручник

ТЕМА: Образотворче мистецтво

1. Образотворче мистецтво найдавніших часів

2. Образотворче мистецтво Київської Русі

3. Образотворче мистецтво Галицько-Волинського князівства

4. Образотворче мистецтво польсько-литовської доби

Учень (учениця) 

називає основні періоди

розвитку, художньої культури України, її найхарактерніші явища;

характеризує національну специфіку українського мистецтва;

порівнює українську художню культуру минулого і сучасності;

класифікує складові української художньої культури;

аналізує та інтерпретує художній зміст творів українського мистецтва;

оцінює значущість українського мистецтва в розвитку національної культури, у власному житті;

аргументує судження щодо значущості стародавнього мистецтва у розвитку української культури;

використовує спеціальну термінологію, набуті знання у процесі художньо-творчої самореалізації;

показує на карті місцезнаходження культурно-історичних пам’яток України;

уміє вести дискусію з питань розвитку української художньої культури, самостійно знаходити джерела для збагачення знань у цій

С. 4-33

ТЕМА: Музична культура

 1. Первісні музичні інструменти.

Музична культура східних слов’ян, античних міст Північного Причорномор’я

2. Музична культура Київської держави: народна,

придворно-світська, церковна.

Давньоруські музиканти, музичні інструменти

С. 34-44

ТЕМА: Театральна культура

1.  Обрядовий театр. Княжий театр. Мистецтво скоморохів

С. 45-49

ТЕМА: Образотворче мистецтво

1. Стиль бароко в українському мистецтві

козацько-гетьманської доби

2. Архітектура та скульптура козацько-гетьманської доби

3. Живопис. Мистецтво гравюри

 

С. 50-64

ТЕМА: Музична культура

1. Думи та історичні пісні. Мистецтво кобзарів і лірників. Церковний спів

2. Партесний концерт. Хоровий концерт та його творці.

Збірка «Сад божественних пісень» Г. Сковороди

С. 65-75

ТЕМА: Театральна культура

1. Шкільний театр. Вертеп. Театр на Запорозькій Січі

С. 76-82

Контрольна робота № 1

ТЕМА: Образотворче мистецтво 

1. Дерев’яна та мурована архітектура. Скульптура. Палацово-паркові комплекси

2. Живопис. Тиражна графіка

3. Декоративно-ужиткове мистецтво

та народні художні промисли

Учень (учениця)

називає найвидатніших представників української художньої культури - народної і професійної;

характеризує національну специфіку українського мистецтва,  діяльність його представників;

наводить приклади художніх музеїв, театрів, провідних мистецьких колективів України;

формулює власне ставлення до української художньої культури;

порівнює зразки творів різних епох і стилів мистецтва, факти та явища української художньої культури;

класифікує види і  жанри українського мистецтва;

аналізує та інтерпретує зміст та художньо-мовні особливості творів українського мистецтва;

оцінює роль українського народного і професійного мистецтва в розвитку національної культури;

аргументує судження щодо значущості української художньої спадщини в житті суспільства, у власній життєдіяльності;

використовує спеціальну термінологію, знання з української художньої культури у процесі художньої самоосвіти;

показує на карті центри українських художніх промислів;

уміє виконувати українські народні та авторські пісні, брати участь у народних обрядах, вести дискусію з питань національної художньої культури, самостійно знаходити джерела щодо її розвитку;

пропагує національну культурно-мистецьку спадщину.

 

С. 83-99

ТЕМА: Музична культура

1. Народна музика: соціально- та родинно-побутові

пісні. Значення творчості С. Гулака-Артемовського і М. Колачевського

2. Історія створення Державного Гімну України. М. Лисенко — основоположник національної композиторської школи в Україні

3. Музичне виконавство та освіта

С. 100-110

ТЕМА: Театральне мистецтво

1. Значення драматургії для розвитку українського

театру. Театр на Галичині та Буковині. Творчість М. Щепкіна

2. Театр корифеїв. Перший український стаціонарний

театр у Києві. Творчий шлях М. Заньковецької

 

С. 111-120

ТЕМА: Образотворче мистецтво 

1. Художня культура «розстріляного Відродження». Український авангард

2. Архітектура. Скульптура

3. Живопис. Графіка

4. Народне мистецтво та основні центри

художніх промислів. Сучасні художні напрями

українського мистецтва

С. 121-139

ТЕМА: Музична культура

1. Хорова, вокально-симфонічна і симфонічна музика.

Камерні жанри вокальної та інструментальної музики. 

2. Напрями популярної музики.

Музичне виконавство та освіта

С. 140-149

ТЕМА: Театральна культура

1. Провідні актори та режисери українського театру.

Сучасні музичні театри. Театр ляльок

С. 150-155

ТЕМА: Кіномистецтво 1. Український ігровий, документальний

і науково-популярний кінематограф

2. Українське анімаційне кіномистецтво

С. 156-164

ТЕМА: Художня культура української діаспори

1. Архітектура і скульптура. Живопис і графіка.

Іконопис. Музика, виконавство

С. 165-171

Контрольна робота № 2

 

Погода
Форма входу