Неділя, 23.09.2018, 18:27:10Вітаю Вас Гость | RSS
Вечірня (змінна) школа № 20 Солом'янського району м. Києва
Меню сайту
Питаннячко
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 186

Художня культура


Підручник: Назаренко Н.В., Ковальова І.О., Мерзлікіна М.М., Тулінова В.А. Художня культура: підручник лоя 11-го класу загальноосвітнього навчального закладу. – Харків: Оберіг, 2011. – 224 с.

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Підручник

ТЕМА: Візуальні мистецтва

1 Архітектура Європи

2 Архітектура Близького і Далекого Сходу

3 Скульптура — гімн людині

4 Образотворче мистецтво Італії: Епоха “титанів”

5 Видатні живописці Іспанії

6 Фламандський і голландський живопис

7 Російський живопис

8 Образотворче і декоративно-при­кладне мистецтво Далекого Сходу

9 Декоративно-прикладне мистецтво Близького Сходу

10 Декоративно-прикладне мистецтво Африки

11 Паркова культура

Учень:

називає:

— основні твори митців живопису і скульптури (в межах програми);

наводить приклади:

— архітектурних пам’яток світу (в межах програми);

розпізнає:

— суттєві ознаки декоративно-прикладного мистецтва народів різних країн;

характеризує:

— стилі архітектури;

класифікує:

— жанри образотворчого мистецтва;

пояснює:

— тісний зв’язок творів мистецтва з внутрішнім життям людини;

описує:

— власні почуття від сприйнятого;

обґрунтовує:

— власну думку щодо світового значення творів мистецтва;

порівнює:

— характерні особливості світових пам’яток культури  (в межах програми);

аналізує:

— своєрідність національних ознак образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва;

оцінює:

— садово-паркове мистецтво як явище, створене за законами гармонії;

розв’язує:

— творчі завдання, пов’язані з виявленням оригінальності, асоціативного мислення тощо;

використовує:

— особистий емоційний досвід у самостійній творчій діяльності.

С. 5-121

Контрольна робота № 1

 

ТЕМА: Музичне мистецтво

1. Європейська музична культура

2. Музична культура Індії  і Далекого Сходу

3. Музичні ритми Америки

 

Учень:

називає:

— найвидатніших митців музичного мистецтва (в межах програми);

характеризує:

— їхню творчу спадщину;

класифікує:

— основні жанри музики;

аналізує:

— музичну творчість, демонструючи здібність до естетичного співпереживання;

оцінює:

— внесок митців у світову музичну культуру, розкриваючи свої враження від творів за допомогою виразного мовлення;

спостерігає:

— почуття насолоди  від спілкування з улюбленим музичним жанром.

називає:

— провідні імена з історії театрального мистецтва;

розпізнає:

— символіку театру;

характеризує:

— творчість видатних діячів (в межах програми);

пояснює:

— умовність сценічних прийомів;

формулює:

— власні враження, отримані під час спілкування з мистецтвом;

аналізує:

— театр як виразник складних почуттів людини.

— основні імена митців кінематографу (в межах програми);

характеризує:

— основні жанри;

формулює:

власний погляд на твори світового кінематографу;

аналізує:

— творчість найвідоміших кіноакторів і кінорежисерів, убачаючи за мистецтвом життєві цінності.

наводить приклади:

— переосмислення “Сходом” європейських художніх систем і навпаки;

характеризує:

— внесок українських митців у розвиток культури інших країн;

пояснює:

— роль мистецьких зв’язків у полікультурному просторі;

формулює:

— власну позицію щодо культурної значущості творів мистецтва;

дотримується:

— правил шанобливого ставлення до інших народів.

С. 122-156

ТЕМА: Театральне мистецтво

1. Японський театр

2. Італія — батьківщина оперного мистецтва

3. Російський балет

 

С. 157-175

ТЕМА: Кіномистецтво

1. Європейське кіномистецтво

2. Кіно США

 

С. 176-194

3. Простір культури і зустрічі в ньому

Мистецтво — посередник між куль­турами

С. 195-200

Контрольна робота № 2

 

Погода
Форма входу